JAK UCZYMY METODĄ PROJEKTOWĄ - CZYLI O TYM, DLACZEGO WARTO Z NIEJ KORZYSTAĆ. - SZKOLENIE ONLINE
Szczegóły wydarzenia
DATA: 13.05.2025 GODZINA : 18.00-19.30 CZAS TRWANIA: 2 GODZINY DYDAKTYCZNE ADRESACI SZKOLENIA : Szkolenie skierowane do nauczycieli przedmiotów zawodowych w różnych branżach, w szczególności branży budowlanej (BUD), w tym nauczycieli zawodu
Szczegóły wydarzenia
DATA: 13.05.2025
GODZINA : 18.00-19.30
CZAS TRWANIA: 2 GODZINY DYDAKTYCZNE
ADRESACI SZKOLENIA : Szkolenie skierowane do nauczycieli przedmiotów zawodowych w różnych branżach, w szczególności branży budowlanej (BUD), w tym nauczycieli zawodu technik geodeta, którzy pragną rozwijać swoje kompetencje zawodowe oraz podnosić umiejętności dydaktyczne w zakresie nowoczesnych metod nauczania.
OSOBA PROWADZĄCA: Katarzyna Ćwiąkała – doradca metodyczny z obszaru kształcenia zawodowego w PCE w Brzesku, ekspert ds. Kształcenia Zawodowego EVET
Prelegent: Kamil Sokołowski – mgr inż. geodeta, nauczyciel dyplomowany w Zespole Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku, członek Stowarzyszenia Geodetów Polskich, 13 lat doświadczenia w pracy jako nauczyciel przedmiotów zawodowych w zawodzie technik geodeta oraz matematyki.
CENA : Bezpłatnie
TEMATYKA:
- Metoda projektów – wprowadzenie
Definicja metody projektów, omówienie zadań i obowiązków uczniów oraz nauczyciela, podstawowe założenia i cele metody w pracy z uczniami technikum. - Organizacja i realizacja projektów w praktyce
Przyjęte rozwiązania organizacyjne, planowanie i realizacja prac projektowych, aspekty związane z bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP). - Rozwój kompetencji uczniów
Jak metoda projektów wspiera rozwój kompetencji personalnych i społecznych (KPS) oraz umiejętności organizacji pracy w małych zespołach (OMZ), a także realizację efektów kształcenia. - Przykłady realizacji projektów przez uczniów
Prezentacja rzeczywistych projektów wykonanych przez uczniów, analiza efektów i korzyści płynących z pracy metodą projektów. - Zalety metody projektów
Omówienie korzyści płynących z zastosowania metody projektów w edukacji technicznej: rozwój umiejętności praktycznych, zaangażowanie uczniów i lepsza motywacja. - Problemy i trudności w pracy metodą projektów
Identyfikacja wyzwań, trudności i ograniczeń związanych z wdrażaniem metody projektów, jak np. czasochłonność czy zróżnicowany poziom umiejętności uczniów. - Pytania i dyskusja O
Więcej
Czas
13 maj 2025 18:00 - 19:30(GMT-11:00)