bip logo facebook logo

„Mentoring i Tutoring 2.0” – nowe spojrzenie na rozwój w edukacji zawodowej

Jak połączyć relację, rozwój i technologię w kształceniu zawodowym? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza publikacja Ambasadorek Europass & Euroguidance oraz ekspertki EVET, a zarazem naszej doradczyni metodycznej w obszarze kształcenia zawodowego – Katarzyny Ćwiąkały.

Publikacja stanowi praktyczny przewodnik dla nauczycieli, edukatorów i doradców, którzy pragną wspierać uczniów w sposób nowoczesny, skuteczny i dostosowany do wyzwań współczesnego rynku pracy. Autorzy pokazują, jak budować proces mentoringu i tutoringu w oparciu o relacje, a jednocześnie korzystać z możliwości, jakie daje technologia – w tym sztuczna inteligencja.

Czytelnicy znajdą tu:

  • narzędzia i scenariusze możliwe do wdrożenia od razu w codziennej praktyce,
  • przykłady dobrych praktyk z polskich szkół,
  • wskazówki dotyczące wykorzystania nowych technologii w edukacji,
  • inspiracje do wzmacniania sprawczości i dobrostanu uczniów.

„Mentoring i Tutoring 2.0” to inspirująca lektura dla wszystkich, którzy chcą budować przyszłość edukacji zawodowej opartą na relacji i mądrym wykorzystaniu technologii.

Zapraszamy do zapoznania się z publikacją: Mentoring i Tutoring 2.0

https://www.frse.org.pl/czytelnia/mentoring-i-tutoring-20

 

Comments are closed.