Jak połączyć relację, rozwój i technologię w kształceniu zawodowym? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza publikacja Ambasadorek Europass & Euroguidance oraz ekspertki EVET, a zarazem naszej doradczyni metodycznej w obszarze kształcenia zawodowego – Katarzyny Ćwiąkały.
Publikacja stanowi praktyczny przewodnik dla nauczycieli, edukatorów i doradców, którzy pragną wspierać uczniów w sposób nowoczesny, skuteczny i dostosowany do wyzwań współczesnego rynku pracy. Autorzy pokazują, jak budować proces mentoringu i tutoringu w oparciu o relacje, a jednocześnie korzystać z możliwości, jakie daje technologia – w tym sztuczna inteligencja.
Czytelnicy znajdą tu:
- narzędzia i scenariusze możliwe do wdrożenia od razu w codziennej praktyce,
- przykłady dobrych praktyk z polskich szkół,
- wskazówki dotyczące wykorzystania nowych technologii w edukacji,
- inspiracje do wzmacniania sprawczości i dobrostanu uczniów.
„Mentoring i Tutoring 2.0” to inspirująca lektura dla wszystkich, którzy chcą budować przyszłość edukacji zawodowej opartą na relacji i mądrym wykorzystaniu technologii.
Zapraszamy do zapoznania się z publikacją: Mentoring i Tutoring 2.0
https://www.frse.org.pl/czytelnia/mentoring-i-tutoring-20


