bip logo facebook logo

🤖 Chatbot Edzia – wirtualny asystent, który pomoże w prowadzeniu zdalnego nauczania.

Szanowni Państwo, mijają już dwa miesiące, od kiedy rozpoczęliśmy edukację zdalną. Każdy z nas na bieżąco i w przyśpieszonym tempie uczy się rozwiązań technologicznych 💻.

Z pomocą przyszły nam organizacje, które stworzyły Edzię – wirtualnego asystenta, który ma za zadanie pomóc nam w prowadzeniu zdalnego nauczania. 🤖
🔹 Chatbot Edzia podpowie między innymi, jak udostępnić widok ekranu, jakiego narzędzia użyć do rozmów z uczniami, co zrobić, kiedy nie wszyscy uczniowie mają dostęp do komputerów lub nie wiadomo, jak ocenić pracę z matematyki.
🔹 Wystarczy, że wpiszecie pytanie, a Edzia wyświetli na ekranie odpowiedź, odeśle także do stron ze sprawdzonymi informacjami, tutorialami i scenariuszami lekcji. ⌨
🔹 Pytania mogą dotyczyć narzędzi używanych do edukacji zdalnej, wsparcia metodycznego, materiałów edukacyjnych czy sposobu organizacji zajęć. Edzia zna się także na prawie autorskim i ochronie wizerunku.
🔹 Projekt powstał dzięki współpracy: IBM Polska, Centralny Dom Technologii CDT, Cyfrowy dialog, Fundacja Szkoła z Klasą i Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO). Chatbot znajdziecie na ich stronach (np. https://www.szkolazklasa.org.pl/).

Autor: Katarzyna Ćwiąkała

Doradca metodyczny – przedmioty zawodowe

Comments are closed.